Diz Kireçlenmesi ve Kalça Kireçlenmesi Tedavisi Total Kalça Protezi
Kalça –diz kireçlenmeleri tedavisi Total kalça protezi, total diz protezi ameliyatları yapılmaktadır.

Diz Kireçlenmesi(Gonartroz) Tedavisi- Total Diz Protezi

Dizinizde ağrı sızlama, yanma, hareket ettirememe, yürüyememe, topallama şikayetleriniz fazla geceleri uykularınızı bozuyor, çorap giymenizi dahi engelliyorsa  ise yürürken kıtırdama-gıcırtı  sesi geliyorsa diz kireçlenmesi (gonartroz)  hastalığınız olabilir, ortopedi uzman hekimine muayene olup hastalığınız ilerlemeden tanısı ve daha basit yöntemlerle ilaç, istirahat, eklem içi enjeksyon, fizik tedavi ile iyileşebilirsiniz.  İleri evrede ve gecikmiş iseniz,  tıbben olmanız gerekiyorsa hastanemizde son teknolojik imkanlarla total diz protezi ameliyatı başarılı bir şekilde yapılmaktadır, ameliyat sonrası tüm hastalarımızı  fizik tedavi uygulayıp en kısa sürede eski yaşamlarına döndürüyoruz.

daha fazla ameliyat resmi için;  www.ortopedidoktorunuz.com/resimler.asp?ContentId=25

Kalça Kireçlenmesi(Coxartroz) Tedavisi Total Kalça Protezi

Kalçanızda ağrı sızlama, yanma, hareket ettirememe, yürüyememe, topallama şikayetleriniz fazla ise yürürken kıtırdama-gıcırtı  sesi geliyorsa kalça kireçlenmesi(coxartroz)   hastalığınız olabilir, ortopedi uzman hekimine muayene olup hastalığınız ilerlemeden tanısı ve daha basit yöntemlerle tedavi olabilirsiniz, ileri evrede ve gecikmiş iseniz,  tıbben olmanız gerekiyorsa son teknolojik imkanlarla total kalça protezi ameliyatı başarılı bir şekilde yapılmaktadır, ameliyat sonrası tüm hastalarımızı  fizik tedavi uygulayıp en kısa sürede eski yaşamlarına döndürüyoruz.

daha fazla ameliyat resmi için;   www.ortopedidoktorunuz.com/resimler.asp?ContentId=21